07 januari 2010

Tvillingsjäl - Bježi dok sam mlad

Korta bloggen:
Bra låt. Bra grupp. Dålig video.

Långa bloggen:
Ibland saknar jag. Inte en speciell person. Utan en person som är speciell.
Någon som förstår precis.
Den där omedelbara blicken, fnissen, att fylla i varandras ord och ramla ihop i en hög av skratt.
En tvillingsjäl.

Fast det är nog för sent. Jag är för vuxen. Det fungerar för barn. Då är livet så enkelt. Men nu har jag skrymslen dit ingen annan når. Och de vill jag ju ha. Men ändå dela.

En tvillingsjäl.

Det har ju funnits många, i perioder, korta eller långa. Men inte just nu. Inte för det här skrymslet. Mitt Reginaskrymsle. Dit når inte många.
Men det finns de som har nått dit in. Vi har delat något. Jag saknar er!

Fly, medan jag ännu är ung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar