10 januari 2010

Inåtvända tankar - Fjärde Brandenburgkonserten

Min blogg bygger på Youtube. Jag hade en tanke från början, och den har jag följt. Jag väljer musik som jag vill ha och så skriver jag en reflexion om musiken, eller andra fria associationer.
Gott så!

Men det jag inte hade tänkt på är att det rensas på Youtube, konton avregistreras och så spärras förstås en del på grund av upphovsrätten.
Och det får mig att fundera. Ska jag lägga in nya videor där de gamla har tagits bort - ibland går det ju. Så har jag gjort hittills. Men det är ju fånigt också. Överarbetat.

Jag vet inte. Jag vet faktiskt inte.

Jag har ju min egen drivkraft att skriva här. Och inte många som läser.

Men jag vet verkligen inte. Kliar mig i huvudet och lyssnar på Bach istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar